Ben och Jerry hemsöker mina drömmar

Inatt drömde jag att jag var någonstans i typ en idrottshall. Jag hade med mig två Ben&Jerry's som jag satt och åt men jag hann inte äta upp dem innan jag skulle gå ut. När jag kom ut kom jag på att jag hade glömt dem där inne så jag väntade tills det kom några som skulle in. När jag kom in var mina glassar borta och jag blev fett ledsen så jag letade överallt, i idrottshallen, i omklädningsrummen, utanför, everywhere. Jag hittade inte mina men jag märkte att alla andra som var där hade med sig egen glass så jag tog alla deras och satte mig och åt upp alla... hur fet är jag?
Jag gillar inte ens såndär glass längre haha. 
Magic brownies...


» Sara

HAHAH annelie xD

2014-04-11 // 18:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback