Milkyway

Halllooooo!
Igår träffade jag min fina Dennis, det var mysigt. :) När jag drog därifrån skulle jag till affären och köpa gooodis. Sen åkte jag till lägenheten där Amanda väntade på mig. Vi var trötta på livet typ haha. Åt god mat, halvsov och spelade cup song. 
På kvällen drog vi till Satin och hade en toppenkväll. Kom hem någon gång, åt och somnade. 
Idag gick vi upp just efter klockan sex, städade, fixade, diskade, allt sånt och vid kvart över åtta lämnade vi lägenheten.. Så nu har vi officiellt flyttat och det känns jobbigt. 
Vi åkte förbi Manne på vägen hem och lämnade hans present. 
Nu är jag hemma, har duschat och ätit frukost med mamma. Idag ska jag åka till Degerfors, det blir nog kul.
Pusshej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback