It is not enough to say that I miss you

JAG VET INTE VAD INTERNET HAR EMOT MIG, HAR STARTAT OM DET FEM GÅNGER DE SENASTE TIMMARNA....
Jaja.
Visst tror man att folks bloggar borde fyllas med massa nya inlägg dagligen när de är sjuka? I mitt fall: fel. Jag har sovit ungefär 20 timmar per dygn de senaste dagarna och inte haft tid för någonting. Det har mest blivit Friends, film och TV. Jag som aldrig kollar på TV har hittat en favoritkanal, TLC, den visar ju bara bra program typ Toddlers and tiaras, Say yes to the dress, Cheer perfection och Here comes Honey Boo Boo. Verkligen underhållande. Film brukar jag inte heller direkt kolla på, och absolut inte själv men i dagarna har jag sett några stycken som faktiskt varit bra. Den bästa var helt klart Wreck it Ralph, gaaaah godisspelet. 
Nu sitter jag och chockar mig själv med c-vitaminer. Jag har inte blivit ett dugg bättre sen i måndags så jag tycker det börjar bli dags nu..
Imorgon vet jag inte om jag kommer iväg till skolan, men hur osm helst ska jag iväg till Tegelbruket på kvällen.
Puss snyggon.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback