I can't stand this place cuz there's too many hipsters and I just can't relate

Cha snyggingar.
Har typ glömt bort min blogg, men jag SKA, SKA, SKA börja uppdatera igen. 
I träffade jag ÄNTLIGEN min finaste Amanda efter alldeles för länge, åh vad jag älskar dig. På kvällen gick vi till Strömpis och hade en bra kväll. Vi kom hem för sent men tog oss ändå till barnträningen på lördagsmorgonen. Fick äntligen träffa våra fina barn igen, så underbara. 
När jag kom hem sov jag och vaknade upp med feber och huvudvärk som dödade mig. Det blev en hemmakväll med mamma. Jag somnade vid åtta och sov i tretton härliga timmar. Trots det är jag inte helt återställd idag men jag måste till skolan imorgon så får kämpa på!
Hoppas ni har haft en bra helg. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback