I can't live a lie

Jag vill bara försvinna och aldrig någonsin komma tillbaka. 
 

De senaste dagarna har jag mått riktigt dåligt, och även väldigt bra. 
I fredags träffade jag Amanda och Maja och spelade massa fint innan hela min värld rasade sönder och samman. Den natten var hemsk.
I går vaknade jag tidigt efter några få timmars sömn. Jag, mamma och morfar åkte och köpte en ny cykel till mig. Den är lila. 
På eftermiddagen åkte jag till Amanda, åt That lady's och sådant där innan vi begav oss till Frimis. Senare var jag arg. 
Sen åkte vi hem. Vi somnade lagom sent. 
I förmiddags träffade vi Maja, spelade och tog snygga bilder. Åh vad jag tycker om er. ♥
Hoppas ni har det bra.


» P

Jag älskar dig, finaste stjärnis. Alltid.
Och tack för att du finns, och tack för att du är arg på korta, feta hamstrar åt mig. Du är så, rakt igenom bäst i världen. <3

2013-09-29 // 23:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback