Everyday is a winding road

Tju.
Vet att jag sa att uppateringen skulle bli bättre, men nu har jag varit sjuk i en vecka och har inte riktigt kunna leva upp till att blogga varje dag. 
Jag hade en bra helg trots allt. På fredag morgon åkte jag till tegelbruket där det var en körgrej inför Live at heart. Det var riktigt kul, det var några spanjorer och massa italienare och alla var sååå härliga. Min hals gjorde ont så jag kunde inte sjunga speciellt mycket men jag hade kul iallafall. Med massa mediciner i kroppen tog jag mig igenom dagen inklusive skolfoto. 
På kvällen fortsatte körgrejen på kulturhuset. På kvällen träffade jag Amanda vid lägenheten och vi åkte iväg till Strömpis och hade en toppenkväll som vi spenderade med Jesper. Under sista timmen började mina mediciner gå ur kroppen och jag trodde att jag skulle dö, haha. Jag och Amanda kom hem vid tre och somnade ganska direkt. Jag sov dåligt och mådde inte bra alls när jag vakade på morgonen. Jag åkte iväg till kören igen men åkte hem tidigare eftersom min feber stigit väldigt mycket. Trots allt deltog jag i avslutningskonserten på stan, det gick jättebra och var sååå kul!
Igår låg jag hemma och sov helahelahela dagen till och från. På kvällen kom fina Amanda och Maja förbi en snabbis. 
Jag vill bli frisk.


» P

Alltså Kompis..
Hade jag vetat att du skulle vara borta från mig såhär länge hade jag nästan tagit min sjukdel själv.. Krya på dig nuu, jag saknar dig och mitt liv är så jävla tråkigt utan dig! PUSSSSS

2013-09-09 // 17:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback