You're not sorry

Jag har verkligen inte mått bra nog för att blogga de senaste dagarna, ursäkta för det.
Onsdag var en riktigt bra dag, och en riktigt dålig. Min Amanda kom och hälsade på på Risbergska. Vi hade riktigt kul och jag kände hur mycket jag saknar tiden då vi gick i samma klass. 
På kvällen blev allt bara kaos och jag ville lägga mig ner och dö där och då. Jag tränade hur som helst själv för första gången på ett bra tag och det kändes bra!
Igår kändes som en väldigt ovärd dag, och natten var hemsk. 
Nu ska jag plugga naturkunskap. 
Ciao.
Vad vig jag är.
 
Det är sjukt hur glad man kan bli av några bilder!


» P

HAHAHAHAHAHHAHAAHAHA åhhhhhh stjärnis vad jag saknar dig, du är fan det bästa i mitt liv.
Vad vig du är.

2013-10-04 // 15:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback