Dag 7 - En person som kommit mig nära på kort tid och varför

De allra flesta vem jag tänker på när jag läser den här rubriken. 
När jag och Amanda bodde i lägenheten blev vi väldigt tajta med killen som bodde två-tre lägenheter bort. Vi sågs varje dag och gjorde allt tillsammans. Vi tre blev bra vänner på väldigt kort tid. 
Men om man kollar längre tillbaka i tiden så skulle jag svara Amelia. Vi blev jättetajta samma dag som vi började i samma klass, haha. Vi är fortfarande bra vänner och kan prata om allt mellan himmel och jord och har alltid väldigt roligt när vi ses, men tyvärr är det ganska sällan. 
Två fina bilder på mig och Amelia!
Det var ungefär såhär vi såg ut när vi blev vänner i åttan, hahah!
 


ÅÅÅH gud va tiden gick fort! Minns när du började i klassen, saknar det så himla mycket! Det gick alldeles för fort jue! :o
Vi måste ta och ses oftare! Har en massa news, hänt lite granna sedan vi sågs sist! ;)

2013-10-16 // 20:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback