Dag 2 - Mina rädslor

Som jag skrev igår, jag är rädd för igelkottar. Jag tycker de är så äckliga, som missbildade marsvin typ. Jag får rysningar i hela kroppen om jag kommer för nära en. Härom veckan satt jag och läste i en tidning och då fanns det en stor poster på en igelkotte. Jag blev helt skakig, ville inte ha tidningen i närheten av mig. Usch.
Jag gillar inte heller de där klassiska sakerna som spindlar, ormar och ödlor. Måste dock få skryta lite om att jag flera gånger varit riktigt nära sådana där en-meters ödlor. I Malaysia bor det flera stycken på ett hotell vi brukar bo på. Min värsta upplevelse är när jag och Mark lekte i poolen, och plötsligt simmar en sådan där stor ödla emellan oss. Blir illamående bara jag tänker på det..
Jag är livrädd för att folk ska dö, speciellt min familj och mina kompisar, men även Justin. Jag kan seriöst knappt tänka mig hur världen skulle se ut utan honom. 
Jag är rädd för att misslyckas med skolan i år också. Jag har lite svårt att komma dit ibland och får ofta fet ångest, men jag är där väldigt mycket mer än förra året och det känns iallafall bra. Jag vill lyckas och har många människor omkring mig som stöttar mig.
Och..så är jag rädd för Justin..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback