Dag 14 - Berätta om din familj

Jag bor ensam med min mamma(+våra marsvin Polly och Plopp).
Min pappa bor i Skottland och jag har aldrig träffat honom då han och mamma separerade någon månad innan jag föddes och mamma flyttade till Svergie. Jag har dock träffat min farmor och farfar, min farbror, hans fru och mina kusiner på pappas sida. Det gjorde jag när jag var ungefär sju år. 
Jag och mamma är väldigt tajta även om vi ibland kan börja bråka riktigt mycket. Min mormor och morfar bor också i Örebro och jag träffar dem väldigt ofta. Jag har en morbror som heter David som bara är sex år äldre än mig och jag har alltid sett honom som min bror. 
Jag har fem mostrar och morbröder totalt och står dem alla väldigt nära trots att de är utspridda i hela Europa. 
Jag älskar min familj så himla mycket. ♥
Jag och mamma.
Jag och David.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback