Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta

Jag insåg nyss att jag inte läste igenom de olika topicsen på listan så noga så det kan ju hända att vissa saker som jag skriver här kommer i repris.
1. Jag är rädd för igelkottar. Har dock en igelkotte som gosedjur som jag älskar.
2. Det har hänt att jag gråtit hela nätter på grund av att jag aldrig kommer få Justin, men never say never.
3. Avundsjuka är det värsta och äckligaste jag vet.
4. Jag kollar på Never say never dagligen.
5. Jag älskar att skämma ut mig och skrattar gärna åt mig själv.
6. Mina favoritgodisar är vingummin och pez.
7. Jag har länge planerat att skaffa två guldfiskar, men vet inte vart de ska bo.
8. Jag är 50% skotts och även fast jag knappt har någon kontakt med den skottska sidan av släkten känner jag att jag har ett starkt band till landet.
9. Jag har den senaste tiden blivit beroende av instagram, så följ mig! lie7
10. Jag har många fina vänner som alla betyder väldigt mycket för mig.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback