BÄST

Hejhopp.
Igår var inte alls någon bra dag. 
Men på kvällen bakade jag och Amanda och då blev allt bra. Vi var tvugna att sova tidigt, vi försökte och försökte men det var OMÖJLIGT. Någon gång mellan halv tre och tre somnade vi och var inte alltför pigga vid 05.00 när det var dags att gå upp. 
Idag har vi tävlat med våra underbara, fina, fantastiska barn! Det gick bra! Dock var det fel på musiken till ena friståendelaget och efter de hade kört grät alla, ALLA i laget och det typ krossade mitt hjärta. Helt sjukt vad mycket de betyder för mig. MEN, hur dåligt de än tyckte det gick så vann de GULD!!!!! Och det andra friståendelaget som jag hade hoppat in i som dispans fick brons så alla var jättejätteglad! 
Nu har jag nyss kommit hem, ska sätta på Friends och sova lite. Ikväll ska jag ut, puss.
 
På bussen klockan sex imorse, jag var döööd.
Mina favoriter ♥
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback