Plans

Kan inte förstå att jag åker iväg snart!!!
Och fram tills dess har jag planer som jag verkligen ser fram emot. 
Den här veckan ska jag träffa The random patch kids, vi håller på med ett litet projekt som jag känner på mig kommer bli riktigt bra trots att vi ligger under tidspress. 
Jag ska sova hos mormor och morfar en natt och det betyder mycket mat, bad och TV, det ska bli mysigt. 
På fredag är det dags för mitt och Amandas årliga julbak. Det tar alltid sjukt många timmar och det är så himla mysigt! Sen på lördagen blir det samma sak fast med mamma.
På söndag är det första december och advent (ÄNTLIGEN!!!!! November verkar aldrig vilja ta slut..). Då börjar julkalendern, och man får tända ljus och adventsljusstakar. Då ska jag även julfika med Amanda.
Någon dag om inte alltför länge ska jag och mamma åka till Marieberg för julshopping. 
Den sjätte december (tror jag) kommer mormor, morfar, David och Emma hem till mig och mamma för att fira lite jul. Jag är jättetaggad på att äta julmat! 
Onsdagen den 11 december ska jag och Amanda ha en egen liten julavslutning för barnen vi tränar. Eftersom jag kommer missa både uppvisningen och deras riktiga avslutning så bestämde vi oss för att göra så. Vi har planerat jättegrymma saker!
På lucia ska jag gå upp supertidigt för att kolla på luciatåg på TV och tända 53849 ljus, älskar lucia! På eftermiddagen åker jag till Stockholm, och jag längtar så himla mycket. 


» P

<33333333333333333

2013-11-26 // 15:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback