Time is slipping away

Hejhejhej.
Igår spelade jag med Amanda och Maja ju, det var kul och gick jättebra! Det var sååå länge sen vi spelade. Maja stannade till tio och då impulsbestämde jag och Amanda oss för att dra till Satin, helt ofixade. Där träffade vi Helena och Hanna och även Crizzy, det var mycket trevligt. Jag och Amanda stannade tills det stängde efterblivna som vi är och sen promenerade vi hem till Dennis och kastade pinnar på hans fönster så han blev asrädd och inte vågade kolla vad det var. Nejmen, han kom ner och kollade på en mus med oss och sen gick vi upp till honom och åt paj och han lekte med min blogg.
Vid halv fyra någonting gick jag och Amanda hem till henne och somnade fett fula.
Nu har vi nyss vaknat och ska baka kladdkakemuffins, mmmm jävlar vad gott.
Jag hade en grym kväll igår, ciao.















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback