yayoo yayoo

Ehehehej.
Nämen ah.
Igår var jag sur på hela världen och allt, Amanda hämtade mig i regnet, jag var inte glad. När vi kom hem till henne fanns det maränger, jag blev glad och log. Nämen ah, det var gott. Vi åt McDonalds till middag, det var jättejättejättegott. Ah.
På kvällen gick vi på karrofesten, den var allt. Kaos, asbra, sämst, kul, ful, trevlig och äcklig. Mm. Min kompis är världens bästa och jag älskar henne mest av allt. Amanda. Och min Dennis är soperfin. Dennis. 
Jag och Amanda dansade när ingen var där och älskade våra liv. Och vi gömde oss i bilen, men det var innan. Jag skrattade, hehe.
Nämen ah. 
Sen hämtade Ann♥ oss och vi åt flera mera många maränger(maronger) och gillade det gott mmm. Sen släckte vi ljuset och skulle sova, vi gjorde inte det jättemycket men lite. 
Nu är Panda på möte i sin skola och jag har nyss duschat hejdå.
Hehe lite osammanhängande text orkar inte.


» P

Asså jävla äckelkväll.. Men vi lyckades, precis som alltid göra det värt ändå. Tack för att du finns, jag älskar dig mest i världen.
Yayo kompis, yayoo<3

Svar: gillar dig också
Annelie Andersson

2013-05-24 // 16:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback