Skiter i om du är tjock, smal, fin eller ful, den enda regeln är att du ska ha så jävla kul

Chingchong.
Idag har varit en väldigt bra dag! Jag och Amanda gjorde våra muffins och de var asgoda. När vi låg och åt kollade vi instagram och blev vi jättetaggade på att åka till stan, så vi hoppade upp på våra torpedcyklar och gjorde slag i saken. Väl där träffade vi Helena, Hanna och Adam och sen kom även August. Vi gick på H&M och sen Hanna och August. Vi återstående fyra gick till Ica och jag och Amanda köpte massa gott, sen satt vi i flera timmar och chilla utanför Krämren, så awesome!:) Vid sex drog Amanda och Hanna och August kom tillbaka. Vi drog till Helena lite snabbt sen sprang hon och jag sprang därifrån till resecentrum medan de andra cykla. Fett workout. Sen sa vi hejdå till Hanna, det har varit jättekul att ha henne här i Örebro de här två dagarna. Sen åt vi minus August på Saigon med Hilde och Emma, trevligt.
Sen åkte jag hem ett tag och nu är jag hos Amanda, damp.
Puss.





























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback