Marked for lite

Alltså.. jag skulle vilja göra en till tatuering men det är lite problem.
Jag vill att det ska vara en text där det står Love never fails, och här är mina problem.
1. Det är ju lite bangla med två tatueringar som det står kärlek på.
2. Det kan vara lite konstigt eller fult med två tatueringar med text.
3. Jag vet inte vart jag vill ha den.
4. Det gör ont..fast jag har ju trots allt två andra tatueringar som jag SKA göra så då hinner jag kanske vänja mig.
5. Jag skulle vilja göra något speciellt med den, typ att den skulle vara på något annat språk men för det första vet jag inte vilket, jag kan ju inte ha två thailändska och kinatecken är för mainstream. Och samtidigt vill jag ju att den ska vara på engelska för om någon frågar vad det står måste jag svara Kärleken förlorar aldrig/Kärleken övervinner allt och det låter ju inte alls lika fint som Love never fails. Jag vill inte ha värsta brutala typsnittet på den för jag vill att den ska va diskret och fin.

Well hell...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback