I'll keep you locked in my head until we meet again

Tjabbatja.
Idag vaknade jag lite sent och lite tidigt för att åka upp till stan och äta på Coco thai med Amanda, så acke, haha.. Det var asgott! Efter vi ätit ett par timmar gick vi runt på stan ett tag och stannade till sist på soldäcket och åt glass, omnomnom. Träffade även supersaknade Mirre där vilket var kul! Efter det åkte jag och mamma och handlade massa saker, träffade min SO-lärare från IESÖ och det var såååå acke... 
När vi kommit hem åkte jag iväg till Dennis. Du är bäst. ♥
Nu har jag och mamma kollat på Sex and the City och haft det trevligt. :)
Puss.
Haha, kolla, det ser ut som att jag har två händer på den här bilden..!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback