I will see you when the raindrops turn to snow

Hej.
Jag är egentligen inte alls på bra humör just nu, men ett inlägg om dagen ska jag försöka få ihop.
Jag sov inte inatt, jag mådde inte bra. Vid åtta någon gång kom jag till ro och kunde sova ett par timmar. 
Sen cyklade jag och Amanda iväg till Marieberg där vi hittade liiivets nagellack som vi har letat efter i en evighet (eller iallafall typ tre dagar). O.P.I polka.com heter det och är underbart på alla sätt. Vi hittade dock inte mycket mer där ute, men vi hade många trevliga timmar där hur som helst. På kvällen följde jag med mamma på fotboll och det var kul.
Nu lyssnar jag på musik och funderar på att gå ut på en promenad då mitt huvud strax exploderar av överbelastning.
Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback