I keep trying to fit in but I'm lost without you

Hejhejsan! 
Idag gick jag och Amanda upp på pricken rätt tid, phew! Vi åkte till Lager157 och kollade lite. Hitta ett asfint linne men jag köpte det inte och nu förstår jag inte varför.. Hah.
Vi fortsatte hur som helst mot stan efter det för mer shopping, asså liiiivet. Tillslut åkte vi hem till Amanda och chillade lite innan jag åkte upp på stan där jag träffade Adam. Vi tog en promenad och träffade Dennis och Jesse. Vi gick till Coop och sen drog Dennis och Jesse och jag och Adam satte oss på Ica och pratade i flera timmar, mycket trevligt! :)
Jag kom hem någon gång efter nio och då umgick med min fina mamma och nu sitter jag här och är för trött för att göra någonting.
Ciaociao.  
 
Typ ge mig.
Charmig bild som Jesse tog på mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback