I don't know what to do I just need you

Gokväll.
Jag har haft en bra helg.
I fredags var jag väldigt, väldigt glad! :) Jag sov även mycket, och Dennis kom hit när han slutade skolan. Efter han dragit hoppade jag studsmatta någon timme innan Amanda kom. Vi köpte massa goda saker och träffade även på Helena och Hilde. Vi var även hos Manne ett tag. På kvällen kollade vi på Eva&Adam, sminkade oss fiiiint och gick och la oss alldeles för sent. 
I lördags var det dags för våra fina Guldgymnaster att tävla. Tiiidigt på morgonen befann vi oss i Mellringehallen för förträning, pepp och fix. De var helt sjukt duktiga, men det blev inga medaljer. Jag älskar det här laget, man har fått en helt annan kontakt med både gymnasterna och de andra tränarna jämfört med hur det var i Gymnastic girls... När det var färdigtävlat träffade jag Dennis, det var trevligt! På kvällen åt jag hos mormor och morfar med mamma, David och Emma och sen åkte jag och träffade Amanda. Vi åkte till stadsparken, pratade om allt, och åkte sedan vidare till Ica för att provsmaka chips. Kvällen slutade hos henne med Eva&Adam. 
Idag kollade vi klart hela Eva&Adam-serien och dansade som Troy ute i gräset, så mysigt! Sen åkte jag till mormor och morfar och åt igen, omnomnom, och efter det åkte jag till Dennis, Jesse var också där ett tag. Jag och Dennis kollade på Never say never (!!!)!!! 
Nu är jag hemma och är glaaaaaaaaaaaaaad!!:)
Puss.
Jag ser ond ut, men Amanda är så fin så jag var tvungen att ladda upp den!
Friståendet.
Assssåå tjejernas frisyr! ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback