Evil dead

I måndags såg jag den värsta psykfilmen någonsin typ; Evil Dead. Egentligen var den mest äcklig, vidigt, grotesk, men alltså...näeh. Jag såg den med Helena och Adam. Jag satt och kollade genom mina fingrar och grät på slutet. Efter filmen tände de inte i salongen på 20000 år och vi vägrade gå innan de gjorde det, så när de väl gjorde det började vi fixa och sånt, och då kom en fucking berättarröst. Jag blev jätteledsen. :/ Vi var väldigt uppskrämda när vi gick mot väster. Vi skrämde även upp varandra lite mer. Sen var det en människa som försvann och det var seriöst inte alls kul. 
Nämen ah, se inte filmen, den var inte alls rolig...
Liiiten bild från Adams instagram på mig och Helena, schnygga.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback