ANTM

Jag har en obsession som går i perioder, ibland är det extreeeeemt och ibland nada, noting, kapuff. Nejmen, alltså, America's next top model, finns det något bättre program, har det någonsin funnits, kommer det någonsin finnas? Nej.
Tyra Banks är ju typ Guds gåva till mänskligheten, alltså denna kvinna, hur fantastisk?
Säsong 15 var den bästa någonsin, det kommer aldrig kunna komma någon bättre. Ann Ward (bara namnet är ju perfekt), jag tror aldrig någonsin i hela livet det kommer finnas någon lika underbar som henne. Hon är en så brutalt stark människa och så otroligt vacker. Jag älskar hur speciell och annorlunda hon är. Jag vet inte hur många gånger jag har kollat på den finalen och gråtit, och ja, jag har gjort detta nykter och inte heartbroken, det är så underbart fint. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback