Warzone

Hej.
Igår var det torsdag, jag skulle ha varit på bup på morgonen, det var jag inte, jag sov. Vid halv två åkte jag iväg till Kale, vi lyssnade på Justin Bieber, pratade och chillade asgalet. Just innan tre åkte jag iväg till karro där jag först träffade Amanda en snabbis och sen Dennis. Vi satt och pratade om allt och inget. :) Klockan fyra träffade jag Helena och Amelia på stan, jag fick mina födelsedagspresenter (en piercing och solkräm), så gulliga! Sen åt vi massa godis och efter ett tag joinade även Amanda. Vid halv sju något sådant åkte jag och Amanda till Manne efter lite shopping på Ica. Vi pratade och jag lekte biff och gjorde 100 armhävningar. Vi stannade där någon timme innan vi fortsatte mot Amanda. Vi träffade Maja i någon timme och spelade vacker musik och laddade sedan upp videon som jag la upp här igår. När Maja hade dragit kollade jag och Panda på ett mysigt tvprogram, åt that lady's, chokladbollesmet och flummade typ ihjäl oss. 
Vi somnade runt fyra.
Några bilder från gårdagen!
Mina finfina vänner!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback