There's nothing left to say now, I'm giving up

 
Hejchuchuchu.
Igår träffade jag Amanda på stan vid fem, vi handlade allt gott ni kan tänka er, mums bara mums, sen åkte vi hem till henne. Vid halv tio åkte vi iväg till Erik där vi träffade Dennis, Jesse och Patricia. Jag och Dennis gifte oss där, väldigt fint. Jesse var rosa mannen och Dennis ring var en tofs, wonderful. Efter vigseln hamnade de flesta av oss i bastun, till slut var det bara jag, Amanda och Dennis kvar. Vi pratade massa, jag vet inte om vad, Amanda flätade mitt hår jättefint och Dennis var gullig i mitt linne. :) Jag och Amanda tog oss hem till henne någon gång efter två och hittade assnabbaste vägen. Vi somnade någon timme senare och imorse när klockan ringde halv åtta var vi båda döda så vi skippade barnträningen. Vi låg i sängen och kollade på YouTube ganska länge innan jag åkte iväg och träffade mamma och morfar och kollade på fotboll, det var kallt.
Nu har jag nyss kommit hem och ska snart iväg till Dennis. Ikväll ska jag och Amanda äta gottttt och kolla på tv. 
Bai.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback