Staring at the stars

Panini.
Igår gick jag och Amanda på stan och letade present. Vi åt också på Coco Thai med Cai Song som tyckte vi skulle  jobba där, gott. Blev även lite halvt nerbruten inombords. Just innan halv fem träffade jag mamma och vi tog sällskap hem och fixade lite inför resan. Sen pratade vi lite om allt, det var jobbigt, men det fick mig att tänka en gång till. Efter det åkte jag och iväg mot Amanda och Maja och på vägen dit hände typ det bästa i mitt liv, omb. När jag väl kom fram dit så spelade vi massa fint, och Johan var också med ett tag. Det var awesome. Sen plattade Amanda mitt hår och när det var klart åkte jag till Dennis. Vi åt mat, muuuuums och chillade med livet och somnade typ sent så jag var helt död när han skulle till skolan. Vid elva träffade jag Amanda och vi gick och åt sen åkte jag hem och nu har jag städat massa och duschat och ska åka till Karro och träffa Amanda och typ två minuter. Ska förmodligen träffa två saknade vänner ikväll! :)
Stigciao.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback