I'm doing all these things out of desperation

Yoyoyo.
Idag var jag och Amanda på Karro, vi lekte kändisar, dansade och lyssnade på finfin musik. Sen satt vi i fönstret och fikade tills hallen började fyllas av barn som kastade bollar på oss. Idag hade de inte träning utan de pratade om tråkiga saker. I pausen körde de igenom friståendet och jag var världens sämsta tränare. Vid sex drog jag och Amanda och jag träffade Amelia och Johan på Saigon, där satt vi ett litet tag innan vi gick till Johans tåg. Det var väldigt kul att träffa honom även fast det blev så kort!:) Efter det gick jag och Amelia till Ica och åt massa, massa godis, det var billigt okej! Vi pratade om allt och inget, så saknad tjej! Dennis och Erik kom även förbi i några minuter. Vid halv nio sa jag och Amelia hejdå och jag åkte hem och försökte packa, det gick sådär. 
Nu suger allt. 
Paninikatt.
Osminkad.
Gammal bild på mig och Johan som jag inte visste existerade, från Amelias blogg (amelilas.blogg.se).

Och en ännu äldre bild på mig och Amelia! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback