If you could see me now

Hejchu.
Igår började jag dagen på bup, antagligen näst sista gången jag var där sen slipper jag det! När jag var klar där åkte jag hem och försökte städa lite innan jag åkte iväg till Kale. Vi kollade film och pratade om allt och inget. Vid fyra träffade jag Amanda på stan. Vi åt, omnomnom. Klockan fem började barnträningen på I3, vi var ganska sena. Träningen gick bra, jag var lite konstig i huvudet. 
På kvällen träffade jag Dennis och sen sov jag hos honom, mysigt. Han gör konstiga saker när han sover.. 
När vi vaknade var det tio minuter kvar tills vi skulle gifta oss, det var otroligt romantiskt med många gäster, presenter, god mat och palmer. Rosa mannen var fin i rosa kläder i rosa kyrkan. 
Jag träffade Amanda på stan vid elva och vi åt mat och luktade curry, det gör jag fortfarande.. 
Nu är jag hemma och borde städa och sådant, det gör jag inte. Snart ska jag träffa Pjong! :)
Massa typ pussar.
Jag och Dennis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback