I can't change, even if I tried, even if I wanted to

Chubre.
Idag har varit en otroligt jobbig dag. Jag vaknade tidigt av att Amanda sa hejdå och åkte iväg till skolan. Jag sov vidare och försov mig tack vare en konstig dröm och vaknade när hon var hemma igen. Vi åt frukost, satt vid datorn och åkte även till Navet ett litet tag för att säga hej till Maja. Sen åkte vi hem till Amanda igen och la oss i hennes hall och pratade, då kom tårarna. Det var hemskt, jag mådde så sjukt dåligt. Vi satt där en timme innan vi orkade åka iväg till Dennis. Vi satt utanför hans hus i några minuter och hatade livet innan han kom och vi sa hejdå. Det gjorde så asjävlasjuktotroligtfucking ont i mig när hon gick, Mina fina Pjong, du är bäst, du är underbar, ya omri ana. Vi stod kvar ute ett tag för jag var ledsen hest, sen gick vi in till honom och kramades, myspys. Jag stannade i någon timme innan jag var tvungen att åka till stan och träffa mamma. Det var helt sjukt jobbigt att säga hejdå till Dennis också, jag gjorde allt för att inte gråta. Jag älskar dig Dennis. 
Jag och mamma gick omkring på stan ett tag och jag var helt förstörd så efter inte alltför länge åkte vi till mormor så jag kunde säga hejdå till henne. Hela kvällen har jag packat, och nu är jag astrött och fixar lite med allt. 
Pusshej.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback