GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

För nitton år sedan föddes en liten pojke i Kanda, en helt vanlig pojke, idag är han en utav världens största artister. 
Ja, idag fyller min fina, älskade JUSTIN DREW BIEBER 19 år! Jag kan inte förstå att han blvit så gammal, det känns som att det var igår han hade hairflip och sjöng Baby. Nu har han växt upp, han har bevisat att han är så mycket mer än en flickidol. 
Jag får nästan varje dag höra något negativt om Justin, men jag står för att jag är en Belieber, jag är stolt över att kunna kalla mig själv det. Jag får ta emot en hel del skit bara för att jag gillar en speciell artist, men jag gör det gärna för Justins skull. Jag är stark tack vare honom och ingen kommer någonsin kunna få mig att sluta älska honom. 
Justin har gått igenom så mycket, så mycket hat, Avalannas död, breaket med Selena och mycket mer men han låter sig inte brytas ner. Han har Beliebers över hela världen som skulle dö för honom, Beliebers som stöttar honom i alla lägen, Beliebers som aldrig, aldrig, aldrig kommer att lämna honom. Jag är en utav dem, jag kommer alltid att vara det.
Jag trodde inte att en människa kunde vara så perfekt. Han har utseendet, stilen, rösten, personligheten, allt. Det går inte en dag utan att jag tänker på hur underbart bra han är och hur mycket jag älskar honom. Kalla mig beroende, men min kärlek för Justin är något helt speciellt. Att vakna upp i mitt rum med bilder på honom överallt, det finns knappt något bättre. Det ger mig ork att komma upp ur sängen på morgonen. 
Han har hjälpt mig så mycket. Han har flera gånger fått mig att kämpa det där lilla extra när jag varit nära på att ge upp. Han har räddat mitt liv flera gånger, på riktigt. Han har också fått mig att våga tro på mina drömmar, jag vill om jag kan hur jobbigt det än är ibland. Han jobbade sig uppåt och nu är han på topp. Believe in everything because everything's reachable. Sedan jag blev Belieber har jag vågat stå upp för vad jag tycker och tänker på ett annat sätt. Jag är stolt över att vara så påverkad av honom som jag faktiskt är. Han är en stor del av mitt liv, min inspiration, min förebild. 
För sex år sedan började Justins långa resa. Den nittonde januari tvåtusensju laddade han upp sin första video på YouTube. Många såg den och till slut hittade Scooter Braun honom. Senare blev han signad av Usher, hans stora idol. På sex år gick han från YouTube till ett utsålt Madison Square Garden. Jag tycker det är värt att vara stolt över. Jag tänker inte tvinga någon att gilla honom, men respektera honom, han är värd det. 
Om femtiotvå dagar kommer jag att få se Justin live. När han är nitton år och femtiotvå dagar gammal kommer min största dröm någonsin att gå i uppfyllelse. Jag är världens lyckligaste.
Och nu är min baby nitton år. Den där lilla pojken som föddes den där tisdagen första mars, nittonhundranittofyra klockan fyra minuter i ett på natten i rum 126 på andra våningen i St. Judes Hospital i London, Ontario, Kanada nitton år. Jag kan inte förstå det. Men jag är stoltare och mer förväntansfull än någonsin. Om ett år är han tjugo, men det är då. Nu börjar han sit sista år som tonåring. 
Grattis Justin Drew Bieber, jag älskar dig. ♥
♥♥♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback