Life is a hoe

Ah hej. Nu var det ett tag sedan jag bloggade, och det är inte på grund av att jag inte vill utan för att tiden inte räcker till. Jag ska bli bättre.
Senaste veckan har jag varit på skolavslutning, gymnastikavslutning, två av de viktigaste personerna i mitt liv har fyllt år, jag har både varit på toppen och botten, och så har jag sovit och ätit och sådant där viktigt.
Det var i onsdags som jag var på skolavslutning på Navet. Maja gick ut 9:an, hon spelade och sjöng och var bäst. Kollade även på lilla söta Stella, hehe. 
På torsdagen lunchade jag med mamma på universitetet, det var supertrevligt . Sen var det gymnastikavslutning för våra ungar. Den var på Ekeskolan eller något sånt och barnen hade jättekul! Jag och Amanda var hungriga och blev jätteglada när våra pizzor kom. På slutet gav vi alla ungar varsitt diplom och sen åkte vi in till stan igen. Tråkigt att terminen är över, kommer sakna alla fina Guldgymnaster. 
I fredags fyllde min underbara, fina, fantastiska, magnifika, mumsiga godbit och bästa vän Amanda 18 år! Wohoooooooo! Grattis igen världens bästa, jag älskar dig så! ♥
Vad hände i lördags?
I söndags fyllde världens bästa pojkvän år, grattis igen, jag älskar dig! ♥
Och igår tog Dennis körkort, så grattis igen! (Sjukt mycket grattis i det här inlägget, men ahh). Vi åkte bil, det var kul. Vi umgicks även med Amanda, Jesse och Adam i lägenheten ett tag. 
Idag gick jag upp just efter nio och åkte hem vid halv tio, och nu har jag chillat asgalet ett tag.
Ciaokatt.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback