You're in my mind but out of my sight

Hejchu.
I måndags tränade jag, det gick väl inte jättebra helt ärligt, men jääädrar vad jag tränade. Efter träningen satt jag och pratade med Hedda och Albin ett tag, sen drog Hedda och jag och Albin satt kvar ganska länge. :)
Igår träffade jag Amandapanda vid fyra och vi åkte till Mannepanne och vi kollade i skolkatalogen och lyssnade på musik. Sen var det barnträning. 
Idag träffade jag Amanda på morgonen för att byta tröjor sen åkte jag hem och kollade på fyra avsnitt av Teen Mom, så bra. Nu har jag duschat och lyssnar på musik och ska snart börja fixa mig lite smått. Ikväll blir det friståendeträning för barnen på Karro och sen egen träning, skoj. 
Shuuue.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback