You're all I have

Hejsan hoppsan lillebror!
Inatt sov jag inte mycket, jag spelade Sims 3 istället (inte nördigt). Jag lyssnade på Darin och spelade ännu mer Sims hela dagen fram tills kvart över fem när det var dags för friståendeträning med barnen på Karro. Amanda var med och vi var duktiga. Efter träningen köpte vi "mat" som vi satte oss och åt på Oscaria innan våran egen träning började. Det var bord så vi fick hoppa på en egen uppställning (utan bord). Vi stretchade också asmycket och jag kom ner i split för första gången på jättelänge, glad! 
Nu har jag nyss duschat och ska nog starta upp Sims om inte alltför länge. 
IMORGON ÄR DET TORSDAG!!
Pusshej.
Har inte tagit några bilder idag så jag lägger upp den här härliga bilden från en utav sommarens bästa dagar. Vi åt frukost i universitetsrondellen, mysigt!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback