You will see we will be fine, I am yours and you are mine

Nu är jag hemma igen! 
Landade på morgonen den nionde efter en väldigt jobbig flygtur.
Jag har haft det både bra och dåligt, ibland riktigt bra, ibland riktigt dåligt. 
Jag har väl inte gjort så mycket mer än vad man brukar på en semester, solat och badat och allt sådant där. 
En upplevelse gjorde djupare intryck än allt de andra som hänt under dessa tre veckor. Jag spenderade tre dagar på Lanta Animal Welfare center som är ett hem för katter och hundar som råkat illa ut. Jag jobbade där under dessa dagr och känslan att kunna hjälpa till på det sättet var helt underbar, jag skulle lätt göra om det.
Jag är hur som helst hemma nu, och är det något ni vill veta om min resa så får ni väl fråga när ni träffar mig. 
Lägger upp tre bilder här.
Jag och vackra Denvour.♥
Jag och Jennie! ♥
Fint hotellrum i Bangkok.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback