You don't know what you got until you're missing it a lot

Chasomfan.
Igår var det fredag, fredagar är bra. Jag gick inte till skolan, tillbringade istället större delar av dagen på stan. Först med mamma, fick med mig tre nagellack, några ringar och en halsduk hem. På eftermiddagen träffade jag Amanda och vi gick på hindersmässan, godis! Efter några väl spenderade timmar där drog vi till bion och såg EGO, den var såååå braaaa!!! Vi slog i våra huvuden och provade att vara blinda. Efter bion åkte vi hem till henne och gjorde spagge och lotalar, så länge sen, så gott! Vi kollade bara på ett avsnitt av Wild Kids, spelade lite gitarr och åt en hel del godis. Vi skulle sova tidigt, det gick väl sådär.
Imorse gick vi upp halv åtta, åt frukost och stressade inte alltför mycket för att komma i tid till barnträningen som började halv nio, det gick faktiskt asbra och var soperkul! När deras träning slutade halv tolv gick jag och Amanda upp på stan och kollade vidare på marknaden, köpte en Justin-tröja. Vi var tillbaka på Oscaria en och en halv timme innan vår träning började, så vi la oss och sov i ett fönster, skönt tyckte vi. Vi värmde inte upp, vi tränade inte speciellt mycket, MEN, Amanda är bäst på flickisar.
Efter träningen åkte jag hem, duschade och kollade på tv med mamma. Nu ska jag träffa en kompis. 
Ciaokatt.
MMMMhh jävlar vad gott.
Vi fattade vad en Pokémon-boll är! 15 år senare än alla andra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback