The memory of you marks everything I do

Shuuue.
Idag har jag städat sedan tidig morgon till två någonting. Mitt rum är långt ifrån städat men garanterat snyggare! Så fort det blir klart blir det en sätta-upp-posters-dag, taggaråååå!
Vid halv tre träffade jag Crizzy och vi tog bussen till stan och gick omkring i lite affärer och fikade till sju ungefär när vi gick till Oscaria där vi skiljdes åt. Jag hade en väldigt bra eftermiddag!
Mellan halv åtta och halv tio tränade jag, det gick inte alls speciellt bra och jag tappade balansen.. :(
Nu har jag nyss duschat och lyssnar på skitmusik.
Pusshejj.
Mycket seriösa och jag ser ut som jag är 20235675 år.


» P

omg..!
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH roligaste i mitt liv HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH!!!!!!!
SLUTAR INTE SKRATTAAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAH

Svar: hahahahah fu....:(
Annelie Andersson

2013-01-17 // 07:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback