Moving on from you is impossible

Hej alla fina.
Igår kväll sågs jag och Amanda på Ica och försökte handla, det gick väl sådär halvsegt. När vi efter det kom hem till henne kollade vi på flygbiljetter till Loooooondoooon, snart snart snart!!! Vi åt god mat, och gjorde ännu godare knäck och myste ner oss i sängen till Wild Kids 2005. Vi somnade aldrig riktigt, vi pratade, satte upp mål, pysslade, mådde bra. Jag älskar dig så mycket Pjong. ♥
Idag var det ledardag på Oscaria. ALla fikade i 404355 år och jag och Amanda var trötta. Friståendet gick bra, men matta och hopp var asjobbigt.. :( 
Nu har jag varit och handlat med mamma. När jag tidigare på eftermiddagen kom hem väntade hon med presenter, jag har världens bästa mamma.
Pusshej.


» P

Jag älskar dig så mycket. mest. alltid. <3

2013-01-19 // 18:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback