Let's commit the perfect crime, I'll steal your heart and you'll steal mine

Vet ni vad jag älskar? Presenter! Jag och Amanda är alltid i exstas när vi öppnar julklappar/födelsedagspresenter/i<3u-presenter osv. Därför har vi infört en ny tradition i vår vänskap, varje månad den 25e (25e..) ger vi varandra presenter! Det behöver inte vara något stort eller seriöst, det kan vara något som ligger hemma och skräpar, ett nagellack man inte gillar, en fin fjäder, något som har med något intert skämt att göra, en dikt, en mattebok, en teckning, en bil, VAD SOM HELST. Det var ju den 25e i fredags och jag fick en jättefin tröja som hon köpte i London när vi var där, jag älskar den! Jag gav henne kanel, det är ju trots allt dealen.. 
Kameran och jag kom inte så bra överens så jag tänkte att jag tar en utav de oseriösa bilderna och inte en där jag faktiskt försöker se bra ut, men fokusera på tröjan!:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback