I'm still looking at the road we never drove on

Chubre.
I lördags åkte jag till Pjong och vi kollade på världens bästa program och somnade tidigare än tidigast, såå skönt. Vi vaknade tio och var väl inte jätteproduktiva under dagen helt ärligt. Senare träffade jag Helena och vi åkte upp till McDonalds där vi träffade Fredrik och Edvin. Så kul, har inte träffat Fredrik på två år! Vi var också på resecentrum ett tag innan Fredrik åkte hem till Stockholm. Jag och Helena började gå hemåt och stod hos henne och pratade om allt ett litet tag innan jag och mina köldskadade fötter tog oss hem till mig. Väl hemma tog jag en lååång dusch. Somnade inte alltför tidigt och vaknade därmed inte heller jättetidigt. 
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig inför skolan om en och en halv timme. 
Pusshej.
Eftersom jag är lite copycat så tar jag samma bild som Helena.. hihi!
Ååh vad jag saknar de här tiderna..♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback