If you can’t get what you need you learn to need the things that stop you dreaming

Shoooooo.
Igår kväll var det alltså friståendeträning med ungarna. Det gick kanske inte superbra men det var iallafall kul! Efter träningen cyklade jag från Karro till Oscaria där jag ringde Amanda och öppnade dörrar. Sen träning, det gick ju...kaos. Världens finaste♥. Lite panik på livet men min bästabästabästa Amanda lugnade ner mig, jag älskar dig. Vid halv tio gick jag hem, kom hem någon timme senare och somnade inte alltför sent. Drömde sjuka drömmar, vaknade runt tolv. 
Åkte upp på stan och fortsatte mot sjukhuset, vid fyra träffade jag Amanda och vi åt bröd och åkte hiss. Sedan åkte vi till I3 för barnträning. De är så duktiga..!! När träningen var slut vid sju åkte vi till Karro och kollade ett litet tag på nattinnebandyn, sen åkte vi och köpte biobiljetter. Nu har vi problem, vet inte vad vi ska äta på bion..!?
Snart helg.
Pusshej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback