I wanna be your sun, your stars and your moon

Hejhejhejhej.
Idag orkade jag inte gå till skolan, jag stannade hemma och städade och fixade mitt rum istället. Satte upp en del nya bilder, det blev bra tycker jag. Sen fick jag ett sjukt kul sms som ni såg i inlägget från tidigare idag, dör fortfarande hahahahaha. Skrattade tills jag var framme på Oscaria vid halv 7. Träningen gick helt okej på matta men körde inget hopp. Jag och Amanda körde lite styrka och sen satte vi vår tekniska sida på prov.. Efter träningen verkade jag asdryg och konstig, japp. På vägen hem ramlade jag i en minisjö och halvt drunknade. :(
Nu sitter jag och kollar på Making of Believe med te och Ruff, mysigt. Förövrigt kommer Believe acoustic hem till mig snart och jag kan inte vänta längre..!
OCH jag har bestämt mig för att göra bloggen lite roligare och livligare eftersom den varit ganska astråkig och dåligt uppdaterad senaste tiden så jag sätter kameran på laddning inatt och börjar ta med mig den vart jag än går igen. 
Pusskatt.
Det jag fixade idag!:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback