I know you're out of my league but that won't scare me away

Hejchu.
Imorse vaknade jag sent och åkte nästan direkt upp på stan för att träffa Amanda, vi gick och åt maaaaat och sen åkte vi till en fotograf och tog visumbilder till mig. Efter det gick vi på bio. Vi såg Ego igen, den är ju sååå bra och han som spelar Sebastian är ju inte precis ful.. Det var nästan inget folk i salongen eftersom den började kvart i tre så vi passade på att fula oss lite också. När filmen var slut och våra halvt bortdomnade då vi dunkat dem i varandra ganska hårt cyklade vi iväg till Manne där vi stannade till klockan kvart över sex, sen blev det barnträning och godis. 
Nu har jag duschat och lyssnar på underbara Believe acoustic. :)
Chuhej.
Godaste maten i mitt liv!
 
PERFEKTION♥


» P

HAHAH, jag ser ut som en jävla katt...

tack för en sopermysig dag, du är bäst i mitt liv<3

2013-01-29 // 23:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback