I knew his world moved too fast and burned too bright

En sak som kan förstöra en hel relation är att säga "Jag älskar dig" för tidigt. Ärligt, det finns få saker som är mer oattraktiva än det. Jag var en gång med om att en sa det till mig efter typ två veckor, och det var inte alls länge sen. Det enda jag tänkte var "Say whaaaaaaaaaat..?". Det blir ju också svårt när man ska svara om man inte riktigt känner samma sak, man kan ju förstås strunta i att säga detsamma men om det är en person man inte är säker på om man gillar eller inte så vill man inte sabba allt genom att inte säga det. Så jag sa samma sak tillbaka, och det var askonstigt eftersom jag bara ett par veckor senare insåg att jag inte alls kände så. 
Egentligen kanske jag inte ska säga något, jag sa att jag älskade min dåvarande pojkvän typ samma dag som vi blev tillsammans, men vi var fjorton år och jag var fjortis och älskade alla som var snälla mot mig (nej, jag menar inte att jag inte älskade honom). 
Rage.. kan bero på att jag och Amanda har pratat om det här de senaste dagarna. Hur som helst, stressa inte med att säga det, det kan bli så fel.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback