I guess second best is all I will know

Yobro.
Kom alltså hem någon gång runt halv ett tidigare idag. Efter det ringde jag Manne och pratade med honom i en halvtimme innan jag duchade och kastade mig på cykeln till skolan och min sånglektion. Det känns så enkelt på sången just nu, de två senaste veckorna har jag fått låtar som jag redan kan och då blir det så mycket roligare än att bli påtvingad någon jazzlåt som suger.. Efter sången hade jag estetisk kommunikation med ettorna, jag hade panik och det fick både Amanda och Crizzy höra x antal gånger. Som tur var vi iallafall tre tvåor där så jag var inte helt forever alone och utmobbad. Började jobba på ett arbete om upplysningen med Hugo och Frida som vi ska redovisa nästa fredag, känns faktiskt helt okej. Efter lektionen planerade jag nästa vecka med Johan och sedan pratade jag med Crizzy några minuter innan jag åkte hemåt. Nu lyssnar jag på fin musik och ska strax iväg till min bestis som jag älskar till månen och tillbaka stjärnstopp gånger. 
Tagga helg!! 
Tillhör ju trots allt familjen Andersson...


» P

Du äger Kompes! <3

HAHAHAH, du tillhör ju faktiskt familjen Andersson..

2013-01-18 // 23:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback