Dreams come slow and goes so fast

Hejchu.
Igår gick jag upp ganska sent och på eftermiddag kom min finaste, bästa Amanda hem till mig. Vi taggade och var nervösa inför barnträning. Vi har bytt trupp nu, till Guldgymnasterna. De är ett år äldre än tjejerna i Gymnastic Girls så vi tänkte väl att de skulle ha kommit lite längre, men ah vi hade fel, de hade kommit otroligt mycket längre än Gymnastic Girls och typ längre än oss själva också. Känns ju bra... Efter träningen åt vi hur som helst på Donkefinken och blev lite kära. Sedan fortsatte jag hem till Sebbe där jag spenderade natten, mysigt! :) Jag vaknade typ tio och spelade Ice cream jump i väntan på att han skulle komma tillbaka från sin springtur. Sedan åt vi frukost och kollade på Desperate Housewives, haha! Vid halv tolv åkte han till skolan och jag började ta mig hemåt. Nu är jag hemma och har nyss tagit ett stort beslut, oj. 
Ciaokatten.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback