You can hate but never break me

Chubre.
Jag hade en trevlig dag på mammas jobb, det var mysigt även fast det ibland blev lite långtråkigt att ara sitta vid datorn. Jag och mamma åt mat och det var så mysigt. Någon gång på eftermiddagen böjade jag må dåligt.Jag klarade mig hela vägen på tåget hem även fast jag satt och grät och panikade och bara ville skrika. När jag kom hem dog jag typ, svimmade gång på gång och kunde inte andas. Efter att tillslut fått i mig lite tabletter och legat i sängen i en halvtimme med fin musik och en kudde att gråta i tog jag mig iväg till barnträningen på Karro. Det var en kul träning och den gick bra. När det var slut där åkte jag till Oscaria och tränade lite själv. Nu ligger jag i min säng och dör typ. 
Ciaokatt.
Jag och mamma! ♥
En röd jag i Västerås.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback