Ya omri ana

Jag har världens finaste kompis som stöttar mig i alla lägen, hur dum jag än varit så finns hon där och håller mig i handen när jag gråter, skriker, inte orkar mer. Jag är världens lyckligaste och stoltaste som får kalla henne min bästa vän. Det är tack vare henne jag är jag. Hon kan alltid få mig att må bra, alltid, på något sätt kan hon få mig att skratta när hela min värld rasar samman. Jag kan inte förklara hur mycket hon betyder för mig. Hon är mitt liv, det har inte många dagar det senaste året då vi inte har träffat varandra. Jag mår inte bra om jag måste klara mig en hel dag utan henne. Jag förstår inte själv hur någon kan vara såhär viktig för mig, men det är hon. 

Jag älskar dig Amanda, Pjong Saifon. Du är underbar, tack för att du finns och är den du är. ♥
Nakupenda♥


» P

Åh, Ping! Jag älskar dig så mycket. Jag kommer alltid finnas här, vad som än händer. Du är det bästa jag har och utan dig är jag absolut ingenting. Att vara ifrån dig ett par timmar en dag är fan hemskt, även om folk inte kan förstå det.
Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dig. Vår vänskap är så stark, så speciell och framför allt på riktigt, även om den är jävligt udda, precis som allt med oss. Du är mer än min bästa vän, du är min chipis och min andra halva.
Vår vänskap är det viktigaste jag har, för utan den finns jag inte.

2013-02-27 // 17:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback