These battle scars don't look like they´re fading, don't look like they´re ever going away

Hej.
Dålig uppdatering under helgen tror jag är något ni kan räkna med, nu vet ni.
I fredags var jag hur som helst i skolan, först för att prata med min kurator och sen hade jag estetisk kommunikation på eftermiddagen. Det var jobbigt. Efter lektionen stannade jag kvar med Crizzy i skolan ett tag och hade det bra. Senare åkte jag till stan och shoppade på Ica med Amanda. Vi åkte hem till henne och gjorde massa otroligt goda saker, åt dock inget typ.. Vi skulle sova tidigt, det blev inte så.
Barnträningen började halv nio på lördagsmorgonen och vi var allt annat än i tid, ändå hann vi hoppa lite trampolin innan ungarna började köra. Jag stod på matta. Efter träningen tog jag en promenad med mamma, fixade mig och sedan kom Hadley som jag saknat så mycket!!!! Vi åkte till Marieberg där vi träffade Helena och vi köpte byxor och gick sedan till IKEA där vi spenderade ett par timmar. Vi åt god mat, jag blev dissad i en äggstol, åt älggodis och pratade med Amanda i telefon. Det var jättetrevligt. Jag och Helena stod och väntade på bussen i typ en timme och frös halvt ihjäl oss. Sen åt vi kinesmat, jag gillar kinesmat. När vi ätit klart åkte jag till Amanda och vi kollade på braaa program och pratade om fina namn.
Vi fortsatte kolla på bra program och prata om namn även idag.  Jag träffade Helena och Hadley på stan någon gång efter ett och vi rullade runt ett par timmar och slutade på donkefinken med maaat. Sen åkte han hem. :(
Jag och Helena gick mot väster och pratade om allt innan jag åkte hem och duschade och sånt för att återvända till stan. Vid åtta träffade jag Felix och vi åt på Bells coffee, pratade och hade det väldigt trevligt. Nu har jag ganska nyligen kommit hem och lyssnar på musik och mår bra. 
Sorry för wall of text, men har ni läst allt så bryr ni er tydligen. :)
Pusshej!
På väg till ToysRus!
Maaaat, bara maaat.
Två bilder tagna från Helenas blogg (http://overthere.devote.se) :)
Jag tänker på något knepigt.
Charmtroll.
Helena och Hadley sköter om Helenas Pou.
Jag har haft en toppenhelg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback