One night to speed up truth

Hejhejhej.
Idag/(igår) började dagen på Svänghjulet. Vi repade teatern, sen körde vi igenom alla gruppers teatrar för varandra. Så duktiga. Vid två fick vi åka hem och ta en låååång rast. Jag pratade med Pontus tills jag var tvungen att åka tillbaka vid halv sex. Då var det dags för vår första föreställning. Det gick bra och det tog slut tidigare än planerat så jag var glad. Vid halv åtta åkte jag iväg till Dennis och vi firade alla hjärtans-dag med film och prat. Mycket trevligt. Just efter elva åkte jag hem och ringde upp Amanda för att prata i några minuter, vi la nyss på. 
Jag har haft en bra dag och imorgon är det fredag och lov, tjoho! :)
Puss och kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback