Live for fun

Jag och Amanda började ju träna en ny grupp den här terminen, Guldgymnasterna. Ingen utav oss ville byta, anledningen var nog att vi var tvungna att lämna Ebba, men vi gav det iallafall en chans och det kan varit bland det bästa jag gjort! Jag trivs så bra, ungarna är helt underbara, och de utvecklas jättesnabbt och tar verkligen till sig av vad man säger till dem. Jag ser fram emot barnträningarna nu, vilket jag inte riktigt gjorde när vi tränade Gymnastic Girls. Det känns bra nu, vi har mer ansvar, vi får bestämma mer. Eftersom gruppen är mindre så har vi också lärt känna både barnen och de andra tränarna mycket bättre än vad vi någonsin kände de andra. 
Igår skapade några av barnen en KIK-konversation med mig och Amanda och där skrev de de gulligaste saker man kan tänka sig, typ "det har blivit så mycket roligare att träna sen ni kom till gruppen", "ni är bäst" och "vi älskar er" och sen hade de gjort massa collage med bilder på oss!! Jag blev så rörd, jag känner mig så otroligt uppskattad.
Guldgymnasterna är bäääst! ♥
 
 
Sånt här gör mig glad!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback